Saturday, October 14, 2006

ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 4_συζητήσεις σε 4_σπίτια; ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟ, ΕΝΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ, ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑ; ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΓΟ ΠΑΡΑΓΕΙ; ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ; ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ; ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ; ΓΙΑΤΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ;

ΤΟ 4_συζητήσεις σε 4_σπίτια ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΟΜΑΔΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ (ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ) ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΣΠΙΤΙΩΝ.

ΤΟ 4_συζητήσεις σε 4_σπίτια ΠΡΟΣΚΟΛΛΑΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΗΔΗ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΜΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ, ΠΑΡΑΓΩΓΟ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΚΛΠ, ΚΛΠ). ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΡΑ ΕΚΤΟΣ: ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ, ΟΣΟ ΤΟ ΠΩΣ, ΓΙΑΤΙ, ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΓΕΤΑΙ: ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΙ ΡΟΛΟΙ, ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΦΗΜΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ: ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ: ΠΩΣ ΕΚΠΕΜΠΕΙ, ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ, ΔΙΑΝΕΜΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ, ΣΥΖΗΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ. ΠΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ, ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΝΩΜΕΣ, ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ.

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ, «ΦΥΣΙΚΕΣ», «ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ-ΠΛΑΙΣΙΑ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ: ΤΟ ΑΡΣΑΚΕΙΟ, Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ. ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΤΟ «ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΕΩΣ», ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΟ «ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ «ΦΥΣΙΚΟ» Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ Η ΓΝΩΣΗ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.

ΤΟ4_συζητήσεις σε 4_σπίτια ΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ, ΔΙΑΝΟΜΗΣ. ΘΕΤΕΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ; ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ; ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – Ο ΧΩΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΤΟ BLOG, ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ – ΝΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ, ΑΛΛΕΣ ΡΟΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ, ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΙΕΡΑΡΧΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ; ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ;

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home