Thursday, October 26, 2006

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ?...Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ...

...Η δράση έγινε (house4talk)...ποια αντίδραση δημιουργήθηκε? (αντίδραση ως έννοια της φυσικής, Δραση-Αντίδραση, Ρίχνω μια πέτρα στο τζάμι-Σπάει, Σπρώχνω μια μπάλα-Κυλάει). Η αίσθηση που μου δημιουργήθηκε από τα εως μέχρι τώρα posts (και δυστυχώς με την δυνατοτητά μου να συμμετέχω μόνο στην δεύτερη συνάντηση) ...ειναι θεωρία, θεωρία πάνω σε θεωρίες, θεωρητικοποίηση των θεωριτικων βασεων, θεωρίες και ξανά θεωρητικές αναζητήσεις. Θεωρεία να πλανάται κυρίαρχη στο Blog, θεωρεία για το τι είμαστε...αν είμαστε γιατί ειμαστε κ.ο.κ. Το πρακτικό, ως αναγκαία συνέπεια του θεωριτικού...που βρίσκεται σ αυτη την περίπτωση??? Δεν ξέρω πόσο σύμφωνους σας βρίσκει αυτη μου η αντίληψη...αλλά αυτό για μένα ενισχύεται, με την απαξίωση στην εμμονή του κ. Κουρου για "διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων, δράσεων, κατασκευών, ουτοπιών, κειμένων πάνω στα θέματα των συναντήσεων". Μπορεί βέβαια στην τελική να μην δημιουργήθηκε το "απαραιτητο" υπόβαθρο ώστε προκύψει και το οποιοδήποτε πρακτικο κομματι.
...Για αυτο και γώ...που συνεχίζω αυτή τη παράγραφο 2 μέρες μετά...παρά την προθεσή μου όλες αυτές τις μέρες να προτείνω κατί ποιό συγκεκριμένο οσον αφορά την ερώτηση για το πως εκτίθεται ο φοιτητής-καλλιτέχνης (υπάρχει μια προτασή μου στα comments τις αντίστοιχης ερώτησης, σε αφηρημένη και βιαστική μορφή ομως)...αυτή τη στιγμή νιώθω την ανάγκη να συμφωνήσω με το 3 σκέλος της πρότασης του Αντρέα...ώστε το έντυπο που θα βγεί απλά να γράφει αν όχι τις επόμενες συναντήσεις, έστω την επόμενη σύναντηση. Η αισθησή μου και η ανάγκη μου είναι...αυτο που ξεκίνησε, να συνεχίσει, αν χρειαζεται να κατανοηθεΊ (μαλλον όχι για την ώρα, καθώς για μένα δε βρίσκεται εκεί το νοημα του), και αμήν τι άλλο...να ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ. καλή αντάμωση και πάλι...ΣΥΝΤΟΜΑ!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home